måndag 18 januari 2010

här kommer ett nytt inlägg.. finally!

hej,
Jag är ledsen för att jag inte har bloggat på ett tag, hoppas fortfarande någon kollar. jag skriver i alla fall mest till mormor och morfar som mailade och sa att de gärna ville ha lite uppdateringar. Skolan går och de senaste kommentarerna före jullovet var mycket bra, så det är nice. jag vill så gärna komma tillbaka nästa år och jag har ett möte bokat med han som har hand om finansial aid på onsdag. Min danslärare vill att jag ska tillbaka och hon säger att det finns möjlighet för mig att få ett fulls scholarship.. så hoppas går ju alltid. Skidåkningen har börjat, jag hade mitt första race i onsdags i storslalom på helt nya skidor.. det va intressant men jag antar att jag ska va nöjd att jag kom ner så här i början. jag kom 4 av 7 KUA varsity tjejer och 12 av 27 totalt. på onsdag är det slalom, det ska bli toppen. jag har helt glömt hur kul de va att tävla, jag borde ha saknat det mer.
så den här veckan har vart lite konstig också. jag kommer ite gå in på detaljer här men efter att antal incidenter så kickade skolan 6 personer och suspended 3. även den här gången var jag tajt med killarna som åkte ut så det har vart så dålig stämning med mer rykten än någonsin. de håller ett möte för hela skolan på tisdag för att berätta vad som egentligen hände eftersom alla tror olika pga. ryktena. menmen, everything comes to an end and life goes on.. även för killarna som va jättebesvikna när de åkte. dessutom va många av dom hockeyspelare och här på fullt scholarship, vilket innebär att det kanske blev lite pengar över till mig.
såå jag ska bli bättre på att blogga oftare. jag har det fortfarande bra och jag älskar mina kompisar och min roommate är min syster och kompis och mamma lite då och då :)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar