onsdag 4 november 2009

update 11

heej,
idag stödjer vi cancerforskning, rosa bandet. så hela skolan har på sig jättefina upptryckta rosa tröjor som det står KUA på och Playing for a cure. alla varsutylagen har sina nummer på sora tröjjor och spelar alla sina matcher i dom, och alla pengar vi köpte tröjorna för går till cancerforskning. himla bra :) Jag kommer hem på thanks giving btw. mamma och pappa övertalade mig, så det ska bli kul att träffa alla. Samt kommer jag och tittar förbi gympan och visar upp mina nya dansskills. hmm eller kanske bara inser att jag inte kan nåt längre.
Vi har äntligen fått våran soffa i vårat rum. den är sjuukt cool. Johan bevittnade via skype när vi skruvade ihop den här om dagen, haha, jag har en känsla av att han tror att jag har förändrats en del, för Hannah went on about her being on crack, vilket troligtvis lät lite sådär. men det va kul.
jag har seriöst inte så mkt mer att skriva om.. halloween va toppen, alla gick in för det asmkt och hela skolan va utklädd mm. och, ja, det va precis som på film, tjejjer använder halloween som en yrsäkt att klä ut sig.. hmm utmanande utan att bli kallade..... inte jag dock, jag va en halvt utklädd pirat. men det va lyckt. På måndag nästa vecka ska jag donera blod. jag har inte sagt det till mamma och pappa än men.. de ska jag iaf. jag har bestämt mig för att folk som genomgår operationer är viktigare än min töntiga rädsla för nålar.

okej, ses snart kram

2 kommentarer:

  1. hej, du gör helt rätt som ger blod! Det skall bli så kul attt få hem dig lite. Stina blir helt sentimental ibland. Jag saaaknar Friiida!

    välkommen hem.

    Pappa

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig Frida! Ge blod! Jag förutsätter att det sker under seriösa former och inte på något Halloweenparty... ;-)

    SvaraRadera