torsdag 19 november 2009

update 13

hej,
jag är på väg hem! jag sitter i gaten på logan int. airport i boston. Thank god att jag hittade ett kontaktuttag, annars hade jag inte haft några som helst batterier i min dator. Och jag måste även tacka Specer, min underbara kompis som lånade ut sina hörlurar till mig, eftersom mina r sönder. Och när jag håller på att tacka folk så måste jag säga att det är superkul att folk läser min blogg lite då och då. har pratat med typ 7 pers den här veckan som har läst.
Alla exam är över och jag är ganska säker på att jag klarade mig utan att dö, även om veckan har varit ansträngande. Jag failade matten idag men det var förståligt då Shena sov i mitt rum i natt.. och jag.. inte direkt pluggade igårkväll. vi koreograferade en dans som vi ska dra i gång med efter lovet. så helt u hållet mitt fel att jag sög på matteprovet. Veckan har vart fylld av drama också, en till kille blev utkickad igår, han heter Rocko, och var lite av skolans rebell. Synd att en annan kille challade på honom när han hotade honom med en kniv på skoj. så, det va nummer 4 i år. så tråkigt att det är bra killar som blir utkickade och inte dom överflödiga bratsen.. skojja, men det är lite halvt sant. Igår kväll va en utav de sista fotbollsmatcherna, och vi vann på straffar 5-4. plus övertid 2*5 minuter. sjukt kul att kolla på. plus att vår vanliga målvakt inte pallade trycket så de satte in en utav de köpta spelarna Pascal i mål och han räddade sista straffen och blev brutalt hyllad. School-sperit, är ett ord som vi inte känner till i sverige, men när de van skrek alla hundra eleverna på sidlinjerna och sprang in på planen! det va sjukt kul. klockan är 5.37 oc mitt plan lämnar USA klockan 7, med boarding klockan 6, så jag borde nog äta om jag vill ha det gjort innan jag sätter mig för att sova.. btw, så plannerar jag att hoppa över jet-lag en eftersom jag bara har 6 dagar hemma. hoppas verkligen jag har tid att träffa alla som jag har saknat de senaste 3 månaderna. sjukt va tiden har gått fort.

c u soon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar