tisdag 10 november 2009

update 12

hej,
Exam-week is coming up.. det betyder att alla är sjukt stressade och trötta. Plus att dans showen är snart och det betyder att min fot måste bli bättre .. den är på g, men jag börjar få lite smått panik. jag skrev säkert det sist men jag kommer hem den 20-26 november. det är väldigt kort men ändå. jag sakner alla där hemma, ska bli mysigt. Jag fick inte donera blod, jag var klar med alla exams och allt men så insåg dom att jag va från sverige och därför kanske jag har galma ko sjukan, hmm. Mycket logik där. Mamma och pappa är på samma kontinent som jag, i seattle och de flyger ner till Mexico i morgon, hoppas de har det bra.. okej, peace

1 kommentar:

  1. Jag glömde helt bort att säga förut, det där mailet hjälpte verkligen! Jag kände mig mycket bättre, tack så jätte mycket :) Lycka till på Kemin, det fixar du jätte bra!
    Kram Isabel

    SvaraRadera